wtorek, 28 lutego 2017

Bourjois Rouge Edition Velvet


W dzisiejszej recenzji głównymi bohaterem są pomadki Bourjois Rouge Edition Velvet. Są to długotrwałe pomadki matowe lekko zastygające, na ustach dające satynowy mat.
Posiadam 3 kolorki "10 Don't pink of it!", "09 Happy Nude Year" oraz "07 Nude-ist"




Zalety pomadki:
+ Konsystencja lekkiej pianki
+ Precyzyjny aplikator, który ułatwia nakładanie produktu na usta
+ Solidnie wykonane opakowanie
+ Zakrętki w kolorach pomadek
+ Lekko zastygają na ustach tworząc satynowy matt
+ Są długotrwałe, nie schodzą przy piciu i jedzeniu
+ Nie wysuszają ust ( oczywiście przy stosowaniu balsamów nawilżających )
+  Mają bardzo dobrą pigmentację, jedna warstwa wystarczy na pokrycie całych ust
+ Bogata gama kolorystyczna
+ Nie wylewają się poza kontur ust
+ Bardzo wydajna
+ Można stopniować intensywność koloru

Jedynym minusem jest chemiczny zapach, który mi osobiście nie przeszkadza.



Opis ze strony wizaż.pl

Nowa pomadka od Bourjois z matowym wykończeniem i intensywnymi kolorami, o lekkiej, przyjemnie nakładającej się formule, której nie czuć na ustach.
Rouge Edition Velvet ma niewiarygodną formułę, która tuż po aplikacji sprawia wrażenie lakieru do ust, ale po nałożeniu przemienia się w matową, jedwabiście gładką i lekką teksturę.
Ukośnie ścięty aplikator w formie gąbeczki sprawia, że pomadkę nałożysz łatwo i precyzyjnie. 
Wzbogacona w czyste pigmenty i lotne olejki, formuła gwarantuje kolor, lekkość i daje poczucie ekstremalnego komfortu, a pomadka długo utrzymuje się na ustach.
Dostępna w 8 kolorach.

Cena: 50zł / 6,7ml

/m/



Podsumowując pomadki od Bourjois są warte zakupu mimo swej wysokiej ceny. Warto zakupić je na promocjach. Wielkimi krokami zbliża się promocja -49% w Rossmannie (04.05.2017-10.05.2017 promocje na usta i paznokcie). 



16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Idealne na codzień jak i na wyjścia :)

      Usuń
  2. Patrzę na nie i patrzę i jakoś mnie nie kuszą. Chociaż tyle dobrych recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również nie kusiły, a gdy kupiłam jedną wtedy od razu dokupiłam kolejne dwie :)

      Usuń
  3. sliczne odcienie pomadek- zdedcydowanie moje ulubione ;3 idealnie komponuja sie z praktycznie kazda stylizacja ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, pomadki są uniwersalne. Pasują do każdej stylizacji :)
      Bardzo chętnie zaobserwuje Twojego bloga :)

      Usuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tych pomadkach. Wyglądają na bardzo fajne, a w szczególności numerek 10 :)
    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dosyć popularne :) mi również najbardziej podoba się kolorek nr 10 :)
      również obserwuję :*

      Usuń
  5. nie testowałam jeszcze nigdy ale świetne kolorki <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki są bardzo ładne i uniwersalne, ogólnie gama kolorystyczna jest dosyć spora :)

      Napewno zajrzę, skomentuję i dodam do obserwowanych :)

      Usuń
  6. Testowałam ostatnio nowe pomadki płynne matowe od Deli, dużo tańsze a efekty takie same

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je własnie, bardzo dobrze się prezentują, jak będę w Polsce napewno chętnie ich wypróbuję :)

      Usuń
  7. Nude-ist wpadł mi w oczko! A wiesz, że jeszcze nie miałam do czynienia z tymi matowymi pomadkami? Jakoś przeszły mi koło nosa bez większego zainteresowania, choć kolorki mają śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nude-ist jest najpopularniejszym kolorkiem, ogólnie gama kolorystyczna jesy dosyć spora, więc jest w czym wybierać :) zdecydowanie polecam, warto kupić na promocji -49% w Rossmannie :)

      Usuń
  8. Rzeczowa recenzja, dobrze opisane i fajnie się to czyta :) Warto polować na takie promocje w Rossmanie ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :) Warto polować właśnie na promocji wtedy jest nawet do 50% taniej :)

      Usuń