piątek, 24 lutego 2017

Ziaja krem nawilżający matujący 25+ !



W mojej pierwszej recenzji na blogu opiszę Wam moją recenzję kremu nawilżająco matującego 25+ z firmy Ziaja. Mimo iż mam 22-lata skusiłam się na wypróbowanie tego kremu, który przeznaczony jest dla osób powyżej 25 roku życia. Przez pewien czas krem Ziaja 25+ miał swoje 5 minut w internecie, był dosyć popularny. 






Jestem posiadaczką cery mieszanej z tendencją do przetłuszczania się w strefie "T" więc poszukiwałam kremu, który odpowiednio nawilży oraz zmatuje moją skórę twarzy. Dodatkowo cena przekonała mnie do przetestowania, nawet gdyby się u mnie nie sprawdził to tylko 10 zł "wyrzucone w błoto". 




Opis produktu ze strony wizaż.pl

Lekki, nawilżający krem - zapewnia efekt matowej cery oraz zmniejsza widoczność porów skóry i zaskórników. Przywraca równowagę cerze tłustej i mieszanej. Redukuje wydzielanie sebum i powstawanie zaskórników.Działanie:- absorbuje nadmiar sebum,- likwiduje połysk i matuje skórę,- zmniejsza aktywność gruczołów łojowych,- redukuje widoczność porów i zaskórników,- wiąże wodę i zapobiega jej nadmiernej utracie,- trwale nawilża naskórek oraz głębsze warstwy skóry,- skutecznie regeneruje lipo-strukturę naskórka,- chroni przed promieniami UV i przedwczesnym starzeniem.Skład: Aqua, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Cyclopentasiloxane, Octocrylene, Butylene Glycol, Enantia Chlorantha (Bark) Extract, Oleanolic Acid, Glycerin*, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Cetyl Alcohol*, Cyclomethicone, Dimethiconol, Stearyl Alcohol*, Cetearyl Olivate*, Sorbitan Olivate, Sorbitan Stearate*, Caesalpinia Spinosa Gum, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, DMDM Hydantoin, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Benzyl Salicylate, Coumarin, Amyl Cinnamal, Limonene, Cinnamyl Alcohol, Citric Acid* (10.03.2011)*surowiec zaaprobowany przez ECOCERT Cena: ok. 10zł / 50ml





Moja opinia:
+ szybko się wchłania
+ ma lekką konsystencję
+  łatwo się rozprowadza
+ jest bardzo tani
+ idealny jako baza pod makijaż
+ nie pozostawia tłustej warstwy
+ nawilża w odpowiednim stopniu na dzień
+ widać lekki efekt zmatowienia
+ nie zapycha cery
+ nie zawiera parafiny w składzie
+ łatwo dostępny
+ - ma przyjemny zapach, lecz po pewnym czasie stosowania jest on trochę męczący


Krem stosuje od 4 miesięcy codziennie jako baza pod makijaż. Zauważyłam różnicę w kondycji mojej cery. Po nałożeniu podkładu nie mam już widocznych suchych skórek głównie na nosie, które miałam cały czas, dopóki nie zaczełam stosować tego kremu, dodatkowo minimalnie przedłuża trwałość makijażu. Jak widać krem spisuje się u mnie rewelacyjnie, ale tylko jako krem na dzień lub baza pod makijaż. Na noc szukam nadal czegoś bardziej nawilżającego, treściwego.


Może Wy macie jakiś produkt do pielęgnacji cery mieszanej, który Wam się sprawdza na noc ?? 


Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Zapraszam do komentowania i obserwowania ! : )

22 komentarze:

  1. Niestety nie przepadam za kremami od Ziaji, ponieważ ich składy nie odpowiadają mi do końca. Jak na razie tylko krem Ziaja Ulga nie zmasakrował mi buzi, ale fajnie, że sprawdza się u Ciebie, bo jest taniutki i łatwo dostępny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że kremy z ziaji nie sprawdzają się u każdego, ale warto spróbować za tą cenę i przekonać się samemu :)

      + Dziękuję za odwiedziny, zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten krem :) W sumie wszystkie produkty z tej firmy uwielbiam 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mi się sprawdza, kosmetyki z ziaji są godne polecenia :)

      Usuń
  3. Ziaja ma dobre kosmetyki, tego kremu nie miałem.

    PS. Dużo pracy przed Tobą,na początek zmień szablon. Dopracuj nazwę swojego bloga i wstaw ładny nagłówek. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak owszem Ziaja ma dobre i przede wszystkim tanie kosmetyki : )

      Dziękuję za rady, to fakt dużo jeszcze pracy przede mną.. cały czas staram się poprawiać wygląd bloga : )

      Usuń
  4. chyba wypróbuję :) obserwuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet gdyby się nie sprawdził to całe szczęście jest tani :)
      Zapraszam częściej :)

      Usuń
  5. Nie przepadam za kremami Ziaja, dla mnie są za tłuste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten właśnie jest lekki i nie pozostawia tłustej warstwy :)

      Usuń
  6. ciekawy produkt :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam cerę mieszaną i na noc lubię posmarować twarz kremem z Vianka. Intensywnie odżywczym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za podpowiedz, poczytam o nim i może się skuszę :)
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  8. Aktualnie używam evree 25+. Tego nigdy nie widziałam ale na pewno się nim zainteresuje :)

    pozdrawiam https://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad wypróbowaniem kremu Evree 25+, może jak skończę mój krem to wypróbuję go :)

      Usuń
  9. mega fajna recenzja, przeczytalam kilka postow i bardzo fajny blog! bede wpadac czesciej :D

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale to dopiero pierwszy post heh... :)

      Zachęcam do obserwowania :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, kremik super i cena super :)

      Usuń
  11. Ja mam swojego ulubieńca z Ziaji :) - zielony krem na tradzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że również znalazłaś swojego ulubieńca wśród produktów Ziaji :)

      Usuń