wtorek, 7 marca 2017

Przegląd moich korektorów pod oczy! :)



Korektor pod oczy jest ważnym elementem makijażu, zwłaszcza wtedy, gdy posiadamy duże zasinienia pod oczami. Nie tylko pozwala zakryć nasze sińce, ale również rozświetla nasze spojrzenie, wtedy cera wygląda na zdrowszą i wypoczętą. Skóra pod oczami jest niezwykle cienka i delikatna, dlatego też trzeba dbać o nią szczególnie wyjątkowo. Często po nie przespanej nocy, po imprezie, przy chorobie nasza skóra wokół oczu nie wygląda najlepiej, wtedy z ratunkiem przychodzi nam korektor! 






Przygotowałam dla Was recenzję korektorów, które znajdują się w mojej kosmetyczce:

1. Pierwszym korektorem, który najdłużej posiadam jest korektor Catrice 010 Porcellain, bardzo popularny, kultowy produkt, który zbiera coraz więcej pochwał wśród kobiet. Zresztą nie ma się co dziwić, jego cena + efekt, który daje na skórze jest oszałamiający! Korektor ten posiada aplikator  jak w błyszczykach, ma konsystencję lekko kremową, jest bardzo napigmentowany, co daje nam bardzo duże krycie, po nałożeniu w okolice oczu produkt lekko zastyga. Ja nakładam go głównie gąbeczką a później wklepuje palcami dla lepszego wtopienia się ze skórą. Według mnie ten korektor całkiem ładnie pachnie. Jedynym minusem jest to, że lekko ciemnieje. Dostępne są 3 odcienie. Cena regularna 14,99 zł.

2. Drugim korektorem jaki posiadam jest Bourjois Radiance Reveal w odcieniu 02. Produkt został zamknięty w szklanej buteleczce z aplikatorem jak w błyszczykach, co jest bardzo wygodne w aplikacji.  Jest to korektor rozświetlającym o przyzwoitym kryciu, zawsze kiedy czuje, że moja skóra pod oczami jest lekko przesuszona, wtedy sięgam po korektor z Bourjois bo wiem, że nie pogorszy stanu mojej skóry. Daje piękne promienne i świeże spojrzenie, ładnie stapia się ze skórą, krycie w stopniu średnim do mocnego. Jest fajny, lecz najgorszy z tych, które posiadam. Dostępny w trzech odcieniach. Cena według strony wizaż.pl to 50 zł, lecz na ezebra.pl można go kupić w cenie 27,49 zł.

3. Trzecim korektorem jaki posiadam jest Sephora w odcieniu 22 Natural. Korektor kryje w stopniu średnim, Bardzo ładnie stapia się ze skórą pod oczami, Posiada aplikator jak w błyszczykach, jest bardzo wydajny. Dodatkowym plusem tego korektora jest fakt iż zawiera olejek z avocado oraz wiesiołka lekarskiego o właściwościach odżywczych i regenerujących. Nie wywarł na mnie ogromnego wrażenia, może dlatego, że posiadam dwa korektory zdecydowanie lepsze po które sięgam niemalże codziennie. Dostępny w 9 odcieniach w cenie 59 zł. 

4. Czwartym i ostatnim korektorem, który posiadam jest Maybelline Instant Anti-Age w odcieniu Light. Niestety nie jest on dostępny w Polsce. Opakowanie w jakim kupujemy korektor to forma sztyftu a na końcu znajduje się gąbeczka, którą od razu po zakupie zdjęłam, ponieważ uważam to za nie higieniczne używać jednej gąbeczki przez dłuższy czas, której się nie czyści. Tak więc wykręcając sztyft z małej rureczki wydobywa się produkt. Korektor ten posiada cudowną konsystencję o rewelacyjnym kryciu. Dodatkowo produkt nie zbiera nam się w zmarszczkach, pięknie stapia się z cerą, Nie wysusza okolic oczu oraz jest długotrwały. Korektor zawiera wyciąg z jagód goji które są bogatym źrodlem naturalnych antyoksydantów spowalnających  proces starzenie się skóry. 


Według mnie najlepszym korektorem jest :
1. Catrice
2. Maybelline
3. Sephora
4. Bourjois







Macie? Używałyście? A może jakieś inne korektory pod oczy stały się Waszym hitem? :)
Chętnie poczytam co u Was się najlepiej sprawdza. :)


Dziękuję za odwiedziny, komentarze oraz zachęcam do obserwowania, aby być na bieżąco :)

62 komentarze:

  1. Dzięki za fajny przegląd :) Na pewno skorzystam :) Pozdrawiam :)
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe informacje :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie miałam żadnego z tych korektorów, za to uwielbiam true match :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przymierzam się do zakupu true match, podoba mi się bardzo jego kolorek najjaśniejszy :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne zestawienie (obserwuję!) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również obserwuję :)

      Usuń
  5. Używam Catrice i Maybelline, ale ten pierwszy wolę stosować na niedoskonałości niż pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na niedoskonałości używam catrice w słoiczku :)

      Usuń
  6. Maybelline Instant Anti-Age w odcieniu Light - bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z drugiej strony zawsze można zdejmowac i myc ta gąbeczke hahaha
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, ale tak gąbeczka i tak wchłaniałaby zbyt dużą ilość poduktu :)

      Usuń
  8. Świetna recenzja! Bardzo mi się spodoba na pewno skorzystam :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten korektor z Catrice <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Planuje kupić korektor Catrice, ponieważ z natury mam "sińce" pod oczami,czego bardzo nie lubię 😬. Bardzo rzeczowa recenzja! Podobało mi się :* Na pewno zajrzę nie raz!
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien poradzić sobie nawet z większymi sincami pod oczami :) ja napewno do niego powrócę, gdy sie skonczy :)
      + dziekuje za mile slowa. :)

      Usuń
  11. Moim ulubionym jest korektor z Bell, najtańszy ale niesamowicie dobry :D
    Pozdrawiam

    +Obserwuję :)
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który dokładnie ? Baardzo chętnie przetestuje :)
      Również obserwuję :)

      Usuń
  12. Mój ulubieniec to niezaprzeczalnie korektor z Catrice. Ostatnio byłam w hebe, ale znów został wyprzedany :(
    Bardzo dobry przegląd, ciekawie napisane :D
    http://wiktoriagloria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najjaśniejszy kolorek prawie zawsze wyprzedany, ja zawsze kupuje w drogeriach internetowych :)
      Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  13. Ja nie używam korektora, pomimo, że mam ich dość sporo, to tylko służą jako zapełnienie mojej toaletki :D

    Serdecznie zapraszam i jeśli blog się podoba daj obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/recenzja-pynnych-pomadek-z-golden-rose.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah pierwszym raz spotykam się z czymś takim, korktory na zapełnienie toaletki! Oryginalnie bardzo hehe :)
      Chętnie zajrzę :)

      Usuń
  14. Na Catrice mam dużą ochotę :) Tyle wciąż o nich wszędzie czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Bardzo dziękuję za komentarz na moim blogu, oczywiście obserwuje.
    Co do korektorów to moim absolutnym ulubieńcem jest właśnie Catrice oraz ciężko dostępny bo zawsze wykupiony Collection :).
    http://maejkap.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie w tym momencie przypomniałaś mi, że mam jeszcze korektor Collection! Uuu... Zapomniałam o nim całkowicie....
      W superdrug i boots są pełne półki tego korektora :) więc mam go pod dostatkiem :)

      Usuń
  16. świetny post obserwuję ;)
    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo a ja jestem na etpie poszukiwań jakiegoś sensownego korektora :D super! Dziękuje!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że chociaż troszkę pomogłam :)
      Zapraszan częściej :)

      Usuń
  18. Nie testowałam żadnego z produktów :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post, pomogłaś mi z wyborem!

    Obserwuję, mam nadzieję, że zrobisz to samo :3

    http://modelinaagaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cieszę sie, ze pomogłam :)

      + ja również obserwuję :)

      Usuń
  20. Fajne rzeczy :)
    Jednak ja korektorów nie używam :)

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię używać korektory :)

      Usuń
  21. Super post, zaobserwowałam ;) zapraszam do mnie: wercziblogerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      + również obserwuję :)

      Usuń
  22. Używałam kiedyś tego z May, ale nie za bardzo się u mnie sprawdził :/ Świetny post! http://styleofnikki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził :)

      Usuń
  23. Interesting review! I know these stamps, but never bought the concealers))
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your comment and visit :)

      Yes, I will follow your Blog and Google+

      :)

      Usuń
  24. ja używam korektora z Bell, ale i tak tylko czasami

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne porównanie, nie miałam pojęcia że Catrice jest tak dobre ;) Na pewno zwrócę następnym razem uwagę na to :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Zdecydowanie korektor z Catrice jest wart uwagi :)

      Usuń
  26. Fajny post :) Obserwuje :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy, pełen inspiracji blog. Zdecydowanie zostaję na dłużej :)
    buziaki, Niki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zapraszan częściej :)

      Usuń
  28. I znowu tani produkt okazuje się dobrym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, najtańszy z tych co opisałam jest najlepszy :)

      Usuń
  29. Sporo ich masz :D Ja mam jeden jakiś najtańszy i nie narzekam, jest okej :) Ja zawsze kupuję rzeczy tańsze, (nie)stety jestem bardzo oszczędna :D
    Obserwuję! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię mieć porównanie, dlatego zawsze kupuje więcej, paletek to mam dopiero duużo :)
      + również obserwuję :)

      Usuń
  30. Uwielbiam ten korektor z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam i uwielbiam korektor Catrice. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) tani i mega dobry a do tego wydajny! :)

      Usuń